Massa blandat!

I onsdags var det hoppträning för Camilla igen, och bästa Lussan var såååå duktig! Inte ett enda stopp, och gud vad hon ställde upp! Jag var helt överrumplad över att hon hoppade, så jag red inte så bra, men är sjukt nöjd ändå! Eriksmåla den 18e april förhoppningsvis, 80 och 90, blir roligt! Samma kväll som musik direkts länsfinal, men jag hinner nog med båda. Det blir en kanondag förhoppningsvis!!
Nu på lördag är det Adept, Chemical Vocation och Her Bright Skies på Oden på lördag, kul det med!! Niko och jag, vilket party!

Idag har det varit Öppet Hus också, på törnströmska. Jag och Niko har pratat med alla underbara lärare och busat. Jag är så sugen på estet! Men jag vet inte om jag är duktig nog, men jag måste tro på mig själv tror jag. Känner mig så dålig på bildlektionerna, men tror ja kan utvecklas så himla mycket där, och ha jättekul!

Nu ska jag försöka pimpa mina klänningar lite, köpt band och mysiga grejer!


POP!

Kommentarer
Postat av: tovet

Hej lilla Alven, vad kul att du med har skaffat en blogg!!! Bra jobbat!!

2009-04-06 @ 22:31:09
URL: http://www.bloggis.se/LaMiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0