Blandade hästbilder!

Har lagt över lite bilder från min kära kamera till pappas (för tillfället lånar jag den) dator! Det är på Calle och Moa när de tävlar i Udden på superhelgen, dock bara från 110 eftersom jag var för nervös under 120debuten för att ta kort.
Det finns också bilder från Falsterbo och på Lussan från i morse då plutten och jag gick en promenad (+ några från hagen).

Enjoy :)

Moa och knasiga (läs: underbara, knasiga bara låg bra i munnen) Carl flyger över hindrena. 110n, det där är trippelbarren. Hinder fyra om jag inte minns fel, vilket jag lustigt nog inte brukar göra :)


Moa tog ett skuttskuttskutt med Callepluttpluttplutt!


Här kommer Falsterbobilder:

Resan i ett nötskal: En superglad men trött Tove (hon har partyklänningen under mjukisdressen), en Lina som viftar så gott hon kan men aldrig lyckas grilla korvarna varmare än ljumma (verkligen ingen pik, vi andra försökte inte ens) och en Moa som fixar potatismos. Och hon kommer även diska kastrullen sen, hon var första diskare många gånger :)


Såhär vackert var det i våran enkla boning. Invarderad av spindlar och en fjäril kan jag också säga att den var.


Den bästa bilden som någonsin tagits! Jag kanske borde bli mästerfotograf.
Moa är lite ledsen eftersom hon skar av en bit av fingertoppen på ett rakblad. Vi hittade hudbiten i rakhyveln sen, det var myyyysigt.


Stackars liten. Sjukvårdarna som satt vid en ambulans inne på området hoppade med Moa "ajajaj, jag måste hoppa lite" sa Moa och då började sjukvårdarkillen också hoppa. Fina plåster hade hon resten av dagen i alla fall.
(Som inte gick att ta bort.)


Luciebilder:

Vilken discopartypingla! Fast manen måste jag fixa innan jag börjar rida igen... Inte särskilt vacker eller kort över huvud taget. Men en skönhet klär i allt! Dock kan en skönhet inte alltid stå still, har tjugo miljoner närbilder på ett hästhuvud som vaggat fram och förstört bilderna. Men sånt är livet :)



Hennes rumpestiss ser lite halvknäpp ut i denna vinkeln, men man kan inte få allt. Jag är fullt medveten om att hon inte är helt proportionelig. Dock passar alla kroppsdelar utom huvudet ihop! Tycker inte att benen är så tjocka än... Men soffbord och tax lär bästeLussan alltid bli kallad. Men bäst är hon ändå! Skönhet inombords har hon ju hela tiden utom när hon försöker bitas ;) Dock har hon nästan slutat med det! Way to go!



Har märkt att det blir mer och mer bilder i bloggen och mindre ord, men jag bättrar mig snart, det lovar jag!

Ikväll, efter insläppet, blir det att åka ut med Emmelies båt tillsammans med henne, hennes pappa och Ashi. Det blir mysigt! :d Lycka till till mina kära vänner Cabanel och Moa också som ska till Perstorp och tävla imorgon. Det går nog bra!

Pop så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0