Imorgon är dagen!

ja, imorgon börjar jag gymnasiet och jag måste säga att jag är mer nervös än vad jag trodde jag skulle vara. Vendela, min kompis som också ska gå estet har eldat upp mig ;)
Är lite sur, för min beställning från Chicy.se har fortfarande inte kommit, fastän jag beställde för åtta dagar sen. Mycket dåligt eftersom jag bor i Södra Sverige och det ska då gå fort. Ville ha min jumpsuit imorgon (om den är lagom, hoppas!) men det sket sig nu. Typiskt.

Annars är allt bra, varit hos Lussan nu på morgonen och promenerat, gjort iordning och smörjt allting inför veterinärbesöket på torsdag. Hon är verkligen på tårna nu, slänger sig massa, så nu får hon inte gå ut mer innan torsdag, hon är lugnare om hon bara går i sin lilla hage. Måste återigen tillägga att jag i princip bryter ihop ifall hon inte är hel nu. Jag längtar så himla mycket efter att rida! Och jag har inte ens testat något jag köpte på Falsterbo. Så tråkigt! Spå nu får hon faktiskt ta och friskförklaras! ;)

Utom att sega och kolla/lyssna på Vm idag (Grattis Johan Wissman till semifinalplatsen, synd att han typ trampar på stället hela upploppet och grattis Emma Green som tog 192 cm och 195 i första försöket, som säkrade en plats i höjdhoppsfinalen) ska jag äta hos mormor och morfar med Moa, gå ut med Bosse och åka till Fåglasång, en ridsportbutik. Ska kolla på ett par tyglar :)


Avslutar med en lite hälsning till min kära far som jobbar stenhårt i värmen nere i Berlin :) Han fr läsa bloggen istället för att ringa vilket blir lite dyrt :)

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Miro

Hej Grodan! Jag läser din blogg var dag!!!! Ibland flera gånger! Längtar efter dig så jag är verkligen glad över att få sms och dina blogginlägg! håller tummarna för Lussan och att skolstarten ska bli trevlig!

Kram Papps!

2009-08-18 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0