Jag saknar att hoppa!

Har precis tittat på FEI Meyden Nations Cup, finalen i Dublin, Irland. Svenskarna Lotta Schultz, R-G Bengtsson, Alexander Zetterman och Svante Johansson blev tyvärr sist i första omgången med 32 fel, och därför gick varken de eller Nederländerna vidare till andra omången som otroligt nog vanns av Italienska laget som låg tvärsist på 4 poäng innan Dublinfinalen. Frankrike vann totalt på 46 pöäng eller något liknande :)


Det jag vill komma fram till är... JAG VILL HOPPA! Det är så tråkigt att inte rida, och särskilt att jag vet att det är minst två veckor kvar tills jag får börja sätta igång henne.. I bästa fall!


Detta är lustigt nog min favoritbild på mig och Lussan! Det är nämligen inte ofta jag kunde få henne att gå så avslappnat med halsen! Den är liksom inte alls perfekt, men jag älskar den känslan jag kom ihåg att jag hade under den framridningen! Det får kanske bli ett mål med igångsättningen, att få henne som på denna bilden igen :)

Nu måste jag rensa ut min dator och lägga över på hårddisken, den är nämligen trasig :(
Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0