Fredag hela veckan!

Eller iallafall så kändes det som fredag idag (: Vi hade specialdag och därför bara teater och bowling ("idrotten"), och ett fett hål däremellan (: Då passade vi på att gå en sväng på stan, och eftersom Jack är ledig på torsdagarna, (läxläsningswhatever) så följde han med, och han köpte en superduperfin tröja på Carlings. Trekvartslånga, svarta ärmar, själva "tröjan" är grå och så är det text i tunna röda bokstäver, på mitten. Han var urtjusig i den, min man (:
Jag köpte ett par leopardleggings (:

Efter skolan så hämtade far mig och vi drog en vända till stallet. Idag var det nämligen första dagen på evigheters evigheters evigheter som jag och Henny skulle gå över bommar!! Min lilla pingla var superduktig hela tiden!!! Hon kändes jättebra, men hon är inte riktigt framför skänkeln, hon blir ju trött (: Galoppen var vääldigt lång men hon hade en härlig rytm (: Och första gången över bommarna blev det: trav trav trav OJ-VAD-ÄR-DET- stor trav stor trav stor trav vanlig trav trav trav (; hihi, hon är så söt!Jättehärligt var det iallafall, och hon skötte sig som en sessa ska (; :d


Imorgon på lunchen ska jag klippa mig, sen ska jag försöka hinna springa iväg och köpa Jacks julklapp, en Fjällrävenväska, vilket han vet mycket väl ;) Vi ska byta snart, för han ska till sina syskon i Norge över julen, och han behöver verkligen en ny väska :p

Imorgon betyder också franskaprov, kulturhistoria och matte och att Lussan ska få vila! Hon behöver nog både i musklisarna och i huvudet, efter dagens bomövningar :d
Och så blir det Porslinan och att nana hos Jack. Sen på lördagkväll lite galoppbommar för hästpållen och mig!


Det var allt för tillfället, funderar faktiskt på att göra lite matte idag, och kanske läsa igenom samhällskunskapen. Men franskan känner jag mig säker på, och samhällen är inte heller något jobbigt, så det känns bra! Bara lätta grejer kvar känns det som!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0