morgoninlägg(:

Idag har jag sovit likte sådär så jag är uppe fastän jag är hemma från skolan. Vi har innebandyturnerning idag och det kändes så onödigt att slita på  hälsan för att kolla på det i några timmar. Måste såklart rida, känner mig ändå lite bättre än igårkväll, då var det inte alls bra! Ifall jag inte har feber idag blir det lite snåhoppning för pluttan.
Imorgon är det vilodags för henne, hoppas på ett bra studspass (inte studs så, bara att vi hoppar lågt (; ) så har veckan verkligen varit superbra, hon känns jättefin. Och friskförklarad är hon med! Härligt.

Så nu ska jag sega lite men försöka vara i stallet på förmiddagen, då får man vara själv i ridhuset. Sen ska jag hem och sega lite till så att jag är bra imorgon. Ska passa på att städa lite i mitt rum också, måste ha något att göra, jag hatar verkligen att inte ha fullt upp hela tiden! Om jag är trött kan jagju iallafall passa på att läsa ut min bok i svenskan, recensionen ska lämnas in i år.


Detta var förra året, jag orkar inte lägga in nya bilder :P men snart kommer nya på Lussan i första snön förra året. Eller kanske från idag ifalll jag kommer ihåg att be pappa ta med kameran!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0