Lussan är inte frisk :(

Nää, torsdagens besök på Kalmars ATG-klinik visade ingen större förbättring under longering. Därför sprutades hon i kotleden med kortison åter igen och hon ska även äta Metacam, eftersom veterinären nu trodde att ligamenten var lite påverkade av vrickningen vilket inte är särskilt överraskade har jag nu lärt mig. Är dock inte lika nöjd med vet. denna gången som jag var förra, eftersom hon nu inte blivit bättre (såifall bara litegrann, det kan jag inte avgöra helt :P) borde hon gjort en noggrannare bedömning tycker jag. Tex ultraljud eller böjning på andra ben? Kolla kiropraktorn kanske? Jag fick aldrig ur mig några frågor heller, blev lite stressad själv.
Får se hur det går om två veckor när hon ska vara bra förhoppningsvis.. Men vrickningar kan ju alltså ta tid. Får hoppas att hon bättrar på sig :)

Annars en ganska lugn vecka som går på :) Packar och så vidare, det går ganska bra tycker jag :)

Inte mer att säga idag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0