Onsdag.

Idag ska jag äntligen få träffa bästaJulia som jag inte sett sen typ mitten av juni :o det är skrämmande!
saknat henne! Men nu ska vi till stan snart och busa :) Ska köpa många saker till slovenienresan med, bla flipflops, en hatt, pocketböcker till tågresan och en bikini :)

Morgonen spenderades i stallet hos Lussan som är helt på tårna nu när hon inte ridits på jättelänge. Hoppas att alla skutt och busgrejer betyder att hon är frisk. Annars blir jag så tusans ledsen :/
Hon får inte mycket mat nu när hon bara står och glor (+små promenader som inte hjälper så värst mycket, hon var helt igång innan, så det blev snabb omställning) men ändå får hon spöken i hjärnan. Och så blir hon spänd tyvärr :( I halsen och bogen, när jag rider så kan jag stretcha ut en muskel lite lustigt (ni i stallet vet vad jag menar, när jag drar ut muskeln ur halsen liksom :P) och lossa henne lite när jag rider, men nu blir hon stel :( Men det tar vi tag i när hon vilat klart!
Alla falstis-inköp passade i alla fall!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0