+shopping!

Glömde att säga att jag också (med mamis hjälp) shoppade loss lite i Kalmar!! Ett tunt tävlingsregntäcke som vi delar med Calle och Moa blev det, och vita ridbyxor och skjorta! Jätteskönt och fint, mycket bättre än mina gamla grejer som jag ärvt från syster. Passformen på de är inte riktigt klockren om man säger så.. Tyvärr har jag då inga benskydd som matchar det cognacfärgade tränset + förbygeln som jag köpte av Moa. Och inte heller en kavaj, men det löser vi ;) Lånar Moas gamla till på Fredag. Det är lite hemskt att klaga, men det kommer bli sjukt fult med grå kavaj och cognacfärgade grejer. Dessutom är den typ en dm för stor på varje axel. Men det är väldigt snällt att jag får låna systeryster!! Det blir ny grejer i Falsterbo, så det är ju bra!

Nu måste jag snart klä på mig, för Ingela (Bosses uppfödare) kommer och hämtar hundebunden, som ska till Sölvesborg och få bebisar med lilla Kola :) Förra gången de pussades blev det typ 6 st, mycket bra!

Ciao Ciao (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0