Segsommardagar!

Nu har lite sommarbus passerat, såsom lövmarknaden (den dagen hittade jag en spetskjol, röda raybanaktiga glasögon, pärlhårband och lite sånt mys) och Emmelies bday!
Även pratat med Mette idag, hon är min gamla superduper bästis från ridskoletiden, tyvärr har vi tappat kontakten, men nu har vi pratat och det känns ju jättehärligt! :D


Moa och pappa är i Portugal för lag-EM i friidrott, i Leiria gick det. Idag, måndag, är de i Lissabon och ska sova där i natt. Därför tar jag hand om Callebanan. Han vaccinerades i torsdags, så igår skrittade vi (och travade lite) och idag skritt och trav. Imorgon ska vi galoppera med! Han är väldigt duktig den lilla hästen som kallas Calle, men jag rider tyvärr inte honom alls lika bra som matte sa han. fast tror ändå att han är ganska nöjd med att springa lite som han vill ;) Han är väldigt mysig i alla fall, fast jag föredrar såklart Lussan som jag suttit och format efter mig själv i snart ett år :)

Måndag Tisdag har inte bara inneburit eftermiddagar med två hästar utan också hundpassning av Bo, vår lilla terrierpojk. Han är lite nanig nu om dagarna, det är väldigt varm tycker han. Så han är bara allmänt gosig, men lite seg på promenixarna.


denna snygga hästen har jag hand om!

kolla snyggingen! Så här såg de ut i tidningen, när de hade kommit 2a, 4a och 4a under KLRKs tävlingar :D 110, 110, 115 hoppade de (:


så här såg jag och den lustiga hunden ut på en fotodag i skogen förra hösten med pappa ;) han var lite besatt när han fick sin kamera! Du är så duktig pappsen :)


ha det så bra!
Sommarpop!

Kommentarer
Postat av: Moa och Pappa

Besatt vet jag inte... Snarare fotointresserad! Älskar dig också//pappa

Callebanan vet jag inte om han är. Snarare bananfluga:) //MOA

2009-06-23 @ 16:52:27
URL: http://moazalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0