17 mars, shallas första dag som bloggare!

Solig och trevlig dag idag, min första dag som bloggare!
Eftersom min kära syster Moa (moazalar.blogg.se) och far har tryckt på om att jag ska starta en blogg så har jag nu äntligen gjort det!
Bloggen kommer handla om min häst Lucie, skolan och vännerna och allt roligt som förhoppningsvis händer :)

Denna dag har varit ganska bra tycker jag, var supernervös inför franskaföredraget, men det gick bra som tur är. Lilla Lucie var duktig som alltid trots blåsten.
Härligt med så mycket sol idag, trots att det stod i tidningen att våren började 10 februari. Om ni inte minns så kan jag upplysa om att det började snöa den 11 februari. Tur att vi har proffsen som tänker åt oss.

Nu ska jag plugga franska och kolla in min lilla blogg ;)

Pop!
Shalla.


Kommentarer
Postat av: Miro

Äntligen ännu en intressant blogg att läsa!

Puss o Kram Papps

2009-03-19 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0