kiropraktor, tävling och stort behov av ny inspiration

Helt okej skoldag idag, fast jag känner mig inte kreativ nog på bilden.. Får se hur det går på måndag med mitt Dali-projekt.
Grattis till Ash i alla fall, hennes Renoirmålning blir helt underbar.

Efter skolan blev det fika med Ash och Ems, mycket mysigt. Ems tog sitt fjärde hål i örat, hon var lite vit i ansiktet, men ville ändå ta fler. Fast hennes öron var för små :(

Lucie har haft besök av kiropraktor Marianne idag, och jag måste säga att det gav bra resultat, efter att bara ha hört vad Marianne hade att säga (: vi fick ytterligare instruktioner om hur vi ska göra med hennes bog, hals och onda sadelgjordsläge. Det är bestyr med den ponnyn! Något som verkar jättepositivt är i alla fall att en tjej som tränar för Camilla har ett ponnysto som kan bli så tjurig som Lussan, typ tjura ihop vid hinder och så låser det sig i huvudet. Hon gav den ponnyn ett hälsokostpreparat som är för humörssvängningar, och det stoet blev jättemycket bättre! Hoppas att det är PMS Luce har med, så det funkar på henne också ;) 40 % av hästarna reagerar positivt, hoppas hoppas hoppas att hon börjar uppföra sig med det i kroppen! Upp till bevis på Camilla på onsdag.

Storasyster och storebror Cabanel ska ut och tävla imorgon och då följer jag med! 1 m och 110 på Snappis blir det, lycka till till henne och alla andra från KLRK.

Av min rubrik kan du också utläsa att jag är i stort behov av inspiration! Jag kan nämligen inte komma på något fint att ha på mig, vet inte om det är brist på kreativitet eller kläder? Antagligen kreativitet, känner mig för tråkig när jag går runt i t-shirt och jeans.

Dagens artist: Timo Räisänen! Lyfte upp heeela min dag när jag lyssnade på NOn när jag skrev om telefonen. Bästa coverartisten och liveartisten någonsin, about you now, creep och simply the best är för underbara! Sweet Marie är en av hans egna låtar som är en stor favorit, den tröttnar man aldrig på. Kan inte fatta att jag sett honom live och kramat honom!!!! Mycket kärlek till den musiken.
Dagens låt: Tajt mellan No Buses med Arctic Monkeys och East of Eden, akustisk verision av Pete Doherty. <3
arctic monkeysarctic monkeys sold out!
POP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0