lussebullen och klänning!

Ja, äntligen kommer här en bild på Lussan i hagen, hon var så gullig förra helgen!
Idag red vi ut med Calle och Moa, Lussan kämpade verkligen för att komma nära Calle. Benen flög på min lilla "flodponny". Bästeponnyn. Det var bara en sak som var lite obegriplig: varför hon drog ned huvudet och sparkade bakut en gång efter tunneln. I skritt, på asfalt. Hon hade säkert en bra anledning.


Jag är också kanonglad, för Amanda ska sy en klänning till mig! Hon är ett klädorakel, sjuuukt fina klänningar, och en ¨sån ska jag köpa! Inte vet jag hur den ska se ut, litar på Amanda. Tror den blir grön ;)

Lycka till imorgon också Calle och Moa och de andra KLRKarna + Jörgen Larsson och Camilla, min tränare, som ska tävla!
lussan
Allt för idag, POP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0