lite blandade påhitt!

Jag känner att jag måste börja skriva lite strukturerat, vet knappt vad jag skrivit och inte, så nu ska jag få lite ordning på torpet (:

Börjar med att göra vissa lite avundsjuka. Torsdag-tisdag nu är nämligen lediga dagar, åååh vad skönt!
Fredag var en mycket bra dag :D Upp i ottan, åkte och släppte ut Calle och Lucie vid niosnåret, och sen drog jag och min mor in till stan, jag hade nämligen bokat tid till att slinga håret ljust, på Headshape, där Moa ska göra sin balfrisyr (: Litet dilemma där måste jag säga, har hemlig resa med svettsvettsvettskolan på fredagen, så jag missar Moa när hon är så ultratjusig i balfrisyr och sminkning och sin stiliga klänning. Och sen på lördagen är tävling i Ronneby inplanerad, men om vi kommer hem helt sent på natten från turen så missar jag nu både och. Moa och hennes klass var hemma vid sjutiden, hon gick emd på Svettpärlan innan, så jag hoppas med på det!!!! Hon var så himla fin till mösspåtagning, jag blev helt rörd ;) Drömde till och med på natten att jag tog kort på henne som jag sen tatuerade in när jag blev 18 (eftersom min mor inte låter mig tatuera in något konstverk innan). Får se hur det blir med allt detta.

I vilket fall handlade det ju om mig och mitt lilla hår. Efter 3 dagar i två superrufsiga knutar på varsin sida av huvudet var mitt hår helt hemskt. Ändå var frisören impad av att det inte var slitet alls, ingen klippning behövdes. Nu är jag... JORDGUBBSBLOND. Tror jag. Jag gillar ju Timo Räisänen mer än Leona Lewis, så jag har ingne riktig koll. Men det är ljust, mitt vanliga hår är åt det ljusbrun-röda hållet. Jag lovar att lägga ut en bild så fort två dygn gått och jag får duscha som en normal människa! Tur att jag har ridning på schemat dessa dagarna!

Det här med att inte gilla Leona Lewis leder mig in på lite alternativspår. Därför kom jag nu, helt plötsligt, på att jag läste en så GRYM bok för någon dag sedan. Punkindustriell Hårdrockare med Attityd av Louise Halvardsson är riktigt bra och borde läsas av alla. Något helt annat för alla EMDflickor som vill förstå alla punkare, hårdrockare, poppare och emos. Och NEJ, detta är ingen pik kära storasyster, jag har gett upp hoppet om att du ska gilla Her Bright Skies och Babyshambles. tack för att du sträcker dig till Håkan H.

Nä, nu blir det till att ta på pyjamasen. Jag ska tävla imorgon, i Nybro. Kommer förhoppningsvis någon bild på älsklingsLucie, vi hoppas på nollor!
Sista meningarna tillägnar jag:
1. Julia! Fyyyyyy, vad jag saknar henne! Har inte träffat goset på flera veckor. Dock har hon det nu trevligt i Stockholm. Tisdag på stan emd henne blir en trevlig dag :D
2. Radiohead. Galet bra, jag kunde inte ens sluta nynna på No Surprises ens när jag skrittade fram Lussan. Men jag var tvungen i galoppen, eftersom jag tappade ganska mycket fokus. Och min kondition är på Barbapappas nivå.

Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0