Det går bra nu!

Hinner bara berätta lite kort just nu, men det går bra nu!

1. Jag är klar med precis alla läxor för denna veckan! Och har även gjort en power-point presentation som ska in nästa vecka, och jag är också klar med engelskan till torsdag om två veckor. Det enda är att jag ska göra tre till frågor till kulturhistorian på fredag, sen är den klar också! Och franskan ska jag börja repetera redan denna vekckan, prov nästa fredag. Känns härligt med sådan framförhållning!

2.JAG GALOPPERADE MED LUSSAN IDAG! Visserligen bara ett varv ungefär, men det var superhärligt!!!!!!!!!


veckan kommer nog fortsätta i samma härliga anda, imorgon slutar jag redan halv ett och ska då rida, så jag har antagligen hela ridhuset för mig själv, och sen ska jag träffa Jack i ett par-tre timmar. På kvällen är det sedan dags för Camillaträning och jag ska kolla på båda grupperna, eftersom det ska vara som en tävling ungefär. heja Moa och Calle (: Härlig dag!


Superduper glada ciaos till alla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0