helgen börjar lida mot sitt slut

Mycket mysig helg (:

Dock blev Jack sjuk igår, han mår verkligen inte bra idag :o feber, helt klart. typiskt, vi har ju två månader imorgon. hoppas han inte har svininfluensan!

Varit hos min ponnyhäst idag med såklart, jag och mamma delade på Lussan och Moa gjorde Calle. Calle skulle nämligen vila, och för att vi skulle vara klara i takt med Moa så tog mamam Lussan en runda och jag mockade (:

Annars rätt lugn dag idag, kollat lite på nätet för insipration för kläder. JAG ÄLSKAR 60-TALET!
Twiggy, a-linje klänningar, söta mönster, hela kittet!

Och...
Är rätt sugen på dessa skorna:
http://dinsko.se/Dam/Modeller/Skor?art=235716&image=_A

snygga! provat dem med, de är sköna och allt!


Det var allt för idag, lite förvirrat inlägg..
Nu ska jag äta min absoluta favoriträtt (bättre än godis): Varma koppen tomat och basilika med nudlar.

Sedan väntar en snabb genomgång i huvudet om mina argument inför debatten imorgon, att läsa lite i svenska boken, och så tyvärr i den dåliga engelskaboken...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0