mysig dag!

Franskan gick bra, kulturhistorian var intressant (jag vill läsa Oidipus!!) och att sluta strax efter två var ju inte helt fel, fredag liksom.
Lussan var superpigg-och glad, red älsklingen en sväng idag, hon var helt som vanligt, trots att hon stått inne två dagar nu. Hon är så duktig! Mysig tur (: Min kära mamma hade ju gjort iordning till mig med, inte illa!

Nu ska jag in till stan snart med "flickvännerna" Ash och Emmelie, ska bli såå kul att träffa dem!

I helgen blir det Oden (40 kr, 19.00, BE THERE! mysbelysning, tripp och older women younger men! kan inte bli fel!) en sväng med brudarna från estet, och så ska jag spendera lite tid med min Jack hade jag tänkt. Även Fars dags-firande i helgen och världens bästa underbaraste Lussan såklart!!!


Nu ska jag se till att läsa lite i min engelskabok (trååååkig!) och plugga in glosor till engelskan (som jag redan kan). Sen ska jag ta bussen till stan och förhoppningsvis ha en superbra kväll!


Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0