sex dagar kvar till återbesök, två och en halv dag till fredag, en dag till vaccinering

På måndag nästa vecka är det dags för återbesök hos Staffan med Lucie igen. Förra gången var hon ju i princip frisk, så jag är otroligt optimistisk, med all rätt känns det som! Nu är det ju bara lite nervöst om vilken igångsättning vi får ;) Hoppas på att jag inte ska skritta och trava på raktspår, för det är jag jäkligt trött på!
Men det är ju verkligen i-landsproblem! (:
Skrittade henny (Lucie det med, vi tycker att hon ser ut som en Henrietta ;) förkortat henny då) idag då, en runda med reflexväst i pytte-droppar-regn är ju bara trevligt om man har en fin häst som henny :D
Sen åkte jag hem och åt nudlar, har pluggat kulturhistoria och så väntar franska och bild också. Ska skissa upp en mall som jag kan ha till tryck. Vi håller på med grafik just nu (: Funderar på lite olika saker... Ska googla på bland annat clown, fjäril, limousin och knuten pistol (ni vet de där fredssymbolerna). Vi får se vad det blir!

Sedan, om strax över två dagar är det ju fredag med. Då är det i princip helg och jag får träffa min Jack igen! Trist att han är sjuk ju :( men i helgen kommer han vara frisk!
Sen är det tävlingsdags för Moa och Calle på söndag med. Lycka till kompisar!

Och imorgon blir det SVININFLUENSAVACCINERING! Usch, blev lite panikslagen när min stålmannen-far sa att det gjorde ont i armen och så, men det får man väl räkna med egentligen. Pappa får inte skrämma upp mig, han har ju inte ens tagit den ;) Blev nästan avskräckt från tatueringar när han sa att han tyckte att det gjorde superont. Min pappa är ju en sån stark karl liksom, han får inte ha ont! Då fattar jag inte hur det ska gå med mig... Har dessutom på något konstigt vänster blivit kort. Alla bara fortsätter växa, men inte jag. I helgen var helt plötsligt Jack väldigt lång. Hur hände det? ...

Tror att jag får stålsätta mig inför sticket så klarar jag nog det med (: Lussan har ju tränat mig att tåla små tjuvnyp ;)



Imorgon blir det alltså vaccinering, men också EOS (musikalproduktion i grupp- modern kejsarens nya kläder, jag ska tydligen vara kejsare i kroppsstrumpa fylld med "fett", dvs skumgummi) och massa såna roliga grejer (: Ingen datorkunskap, hon ska bara maila betygen från provet, lyckospark till mig tack! Skönt att sluta halv ett, inte illa!! Särskilt som vi i princip slutar fyra varje dag nästa termin... Dock fem timmar bild eller något, det är bra!

En sväng till Henny blir det såklart också imorgon.



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Miro

Ha ha ha! Lurades bara!

Kram Papps

2009-11-15 @ 11:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0