tråkigt väder och helt proppmätt

Det är läget just nu. Sov hos Jack igår och idag åt jag, han, moa, mamma och pappa frukost på statt, så jag är fortfarande rätt rejält propmätt. Sitter här på mitt rum och tänkte plugga lite, har tre engelskauppgifter att göra, glosor, text och frågor på texten tills på tisdag, och så en bokrecension som ska vara inne på torsdag, och en uppsats till om ett par veckor. Måste också göra klart min powerpoint presentation om 70-talet, så har jag den gjord. Sen planerar jag att läsa lite i Egalias Döttrar, och kanske måla naglarna. Sen blir det en tur till stallet också såklart. Idag är ja uppe i 20-25 minuter trav!!!! Och hon går verkligen som en klocka, skrittjobbet (länge, massa öppna, sluta, böja, skänkelvikningar etc) verkar göra henne riktigt fin, för i traven jobbar hon på som tusan med bakbenen och har fint tryck (dock är hon ju inte så stark än precis.. :P) samtidigt som hon känns hyfsat avslappnad (stor skillnad mot tidigare då hon lätt blivit för avslappnad och nästan tung, eller superspänd så man knappt känner att man har något i handen)! Väntar med spänning på galoppen såklart..

Annars rullar livet på bra!
Lyssnar på: The Clash- Rock the Casbah och Nationalteatern- Kolla kolla!
pop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0