glada esteter, god frukost och hästapållar.

Börjar med lite söta bilder på mina goa vänner på estet :D
Kolla in dessa brudarna!

Nessa, Jojjo, Vendela, Carro, Josse och Niko!


Dessa charmiga tjejer gör verkligen estet ännu roligare. Inte bara det att en bakar varje måndag, vi är jättebra på att plugga och bli omtyckta av lärarna ;), de har gooooooo musiksmak och de är så roliga!

Bara för att bevisa detta skriver jag ett citat av Vendela ;)

Våran mattelärare, Roger Hood (världens bästa mattelärare) blir lite irriterad på Vendela som pratar på mattelektionen...
Roger: Vendela, nu får du jobba matte!
Vendela: Meh! Jag är en kvinna och ingen maskin!


Mycket plugg i veckan har resulterat i en väldigt lugn och skön helg, härligt. Fick otroligt god frukost hos Jack idag också, scones! Då blir man pigg och glad i magen :D
Tillägger också att filmen "Upp" är hur söt som helst, verkligen värd att se! För er som har sett den, min favorit är helt klart när Oskar kallar fågeln för Kenneth för första gången!

Begav mig iallafall till stallet också tidigare idag, Lussan var glad idag, det är alltid mysig (: Hon var varit jätterolig flera dagar nu, hon anstränger sig nu, tror att hon saknar att ridas normalt!
Håll nu alla tummar ni har för att det går bra på tisdag då vi ska tillbaka till Staffan!


Plutten!


Moa och Calle har med tävlat idag, i Råby trots tävlingar i Tingsryd. Hon åker inte dit mer, går alltid dåligt där ;)
Dock är många KLRKare i Tingsryd idag, så kolla resultaten där för mer information (:

I 110n fick team M & C ett stopp och sen glömde ungen vägen... Typiskt!
I 120n ifick de dock revansch, dubbelnolla och placerad. De fick en röd rosett (fyra) men de såg nu i efterhand att trean hade tidsfel i grunden, så de blir antagligen snart uppgraderade till treor (:




Nu ska jag se hoppning på TV, duscha och rita lite, sen är det ju Top Model och Ensam Mamma Söker, det kan man ju inte missa ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0