Imorgooooooooon!

Imorgon gäller det! Då ska vi ner till Löberdös Hästklinik med Lussan. Vi har alltid varit där med Hugo (Moas förra häst) och även då Calleplutten, så jag hoppas att jag blir lika nöjd som hon är med Staffan, vettisen där.

Imorgon har det gått 13 veckor och 5 dagar sedan:
Vi hoppade sist
Vi galopperade sist
Lussan var frisk.

Så nu är det bannemig dags för henne att bli friskförklarad tycker jag.
Goda tecken idag när vi var ute i skogen och travade raksträckorna md Miro/Tove och Moa/Calle iallafall. Lussan var suuuuuuperpigg och sprang som en galning. Tusan vilka framben hon har när hon travar på! Bara slänger emd dom som slänggungorna på Gröna Lund! Sötnosen :) Hon verkade inte ha ett dugg ont i alla fall, så det är ju ett bra tecken! Och är hon frisk så är hon ju frisk, som min smarta storasyster sa. Då är hon ju inte påverkad av att hon sprang som tusan :) Och trava får hon ju.

Så håll alla tummar ni har imorgon, både för mig och också Tove som har tiden före mig hos Staffan!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0