DM imorgon!

Nu har jag släpat mig upp för att skriva ut PM och startlista till morgondagens DM som KLRK arrangerar. Inte hur många starter som helst precis, men inte superlite heller :) Jag kan ju inte vara med, och inte heller storasyster :( Väldigt ledsamt. Nästa år får vi vinna dubbel ;)

Igår var det lite party med esteter, superkul och mysigt :) Dock blev det ganska varmt i den lilla ettan, men jag åkte ganska tidigt och tog ett glas mjölk innan jag somnade. Mjölk är så sjukt gott! :D

Idag ska jag snart till stallet troligtvis, mami ska bygga banan tills imorgon och Moa har precis klippt Calle (han har trollpälsen nummer ett) och sedan ska vi ju rida och så såklart :)
I eftermiddag måste jag dock göra läxor, drygt :(
I engelskan ska vi ha läst igenom en text några gånger, gjort fem stycken stenciler med grammatik pluggat in massa glosor och valt ut en låt/text till vårat "Music Project". Dessutom har vi en engelsk bok vi ska läsa förutom alla läxor.
Måste också göra franska, repitionsläxor får vi två gånger i veckan, plus att vi båda lektionerna ska berätta vad vi gjort/ska göra i helgen. Plus att vi om två veckor har prov i matte på första kapitlet (62 sidor), så det får man ju göra lite ibland också.
Dock är detta inga supertuffa grejer, alla ganska lätta, det är bara segt att lägga tid på att skriva i stenciler om man redan kan det, ni vet? Jaja, vad ska man göra.. Det kunde varit värre! :)

Nu ska jag ta en macka, klä på mig, sätta håret i en knut och sen släpa mig till världens bästa Lussan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0