En ny vecka :)

Måndagen började helt okej, Lussan dock knäpp när vi skrittade ut. Hon brunstar, så det var nog att calle gick för fort ;) Hon började nämligen trampa som tusan. Christian var imponerad och tyckte att hon var snygg i alla fall, alltid något ;)
Tisdagen dock en mycket bra dag, trots lätt sjukdom (ont i halsen när jag sväljer). Vi hade hål vid lunchen, skönt att kunna ta det lite lugnt. Men soppan såg inte så god ut, så jag fick äta pasta utan ketchup IGEN :( Vad är det med den där skolan Törnströmska? Varför har de ingen ketchup? Tur att det är en sån superbra skola annars :D

Idag hade jag annars bara språk, vilket är ganska kul :) svenska, franska, engelska, det är inte illa det. Vi slutade redan fem över halv två idag till och med, ifall vi ville göra engelskan hemma istället.

Vilket är precis vad jag tänker göra nu!!
Samla fakta och grejer om ett band ska jag göra, antingen radiohead eller Arctic Monkeys ska jag ha!

Annars allt superduperbra, Porslinan imorgon och Lussan är pigg och glad!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0