vardag varje dag

Ja, det var inte igår jag bloggade! Men nu kommer ett litet inlägg igen :)
Dagarna rullar på, trivs fortfarande superbra på estet, och Lussan mår bra.
Angående Lussan så skrittar jag fortfarande men travar (på rakt spår) ungefär fem-tio minuter. Det kliar rejält i benen på mig, särskilt när vi skrittade lite i ridhuset under början av Camilla-träningen. Jag vill hoppa!!!!!!!!
Det kliar nog lite på Lussan med, hon blir nämligen rejält knasig när jag travar henne :P Släng hit och dit och häng och fläng beskriver traven ganska bra. Skrittar nu mer och mer och travar ganska lite. Det är ju onödigt att trava om hon bara slänger sig hela tiden!´

för några dagar sen var hon dock superduktig i traven, fick tillochmed en liten bild på oss. Moa och Calle fotade :)


Hon har tappat ganska rejält om rumpan :( det blir segt att bygga upp musklerna igen, men sånt är livet :)
Hon har ju redan stort huvud och lång rygg, hon behöver lite muskler för att se någotsånär proportionelig ;)

Ja, annars rullar det på som sagt. Idag hade vi Cooper-test på gympan, dvs 2000 m på friidrottsbana, på tid såklart. Min kondition är VERKLIGEN inget inget att skryta om. Men jag klarade G med strax över en minuts marginal, så jag är väl nöjd :)

För övrigt ska jag till Malmö på lördag och shoppa loss!
Kan avslöja att jag planerar att spendera ett par timmar på min superfavoritaffär, MONKI <3
Tur att min kompis Jojjo också har jättefin stil och gillar den affären :) Kolla in söta kjolar, frina oversizade tröjor och ´tjusiga sametstajts på www.monkigirl.se

Det var allt tills vidare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

Tjena! Idag fyller jag 14 år säg gärna grattis :D

2009-09-25 @ 14:32:49
URL: http://humleboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0