bra gjort!

Säger jag till Karlskronas lagryttare som idag slutförde div 1 i hoppning år 2010!
I laget har följande ryttare ridit:
Emmy Karlsson
Caroline Ohlsson
Tove Svensson
Gabriella von Koch
Christian Rostedt
Moa Zalar

Idag red nämligen Christian i laget, eftersom Caroline var hemma och sjuk och Gabriellas häst stannat ut sig och inte verkade gilla banan tillräckligt mycket för att ta en plats i laget!
Slutresultatet blev 24 fel sammanlagt, och en åttondeplats för dagen. Slutresultatet blev 7a! Mycket bra gjort tycker jag, 28 ryttare i två zoner blev 14 som blev 11 som blev nio och sjua blev KLRK!

Såklart måste jag slänga in ett extra grattis till Moa och Calle, storasyster och lillebror, efter en fantastiskt fin runda som endast innehöll 4 fel (och det var dom inte ens värda!) i debuten i 130! Superbra, ni är så himla duktiga!

Moa Zalar och Cabanel!

Stort grattis också till alla Karlskrona-ryttare som gjort mycket bra resultat i div 1 hopp häst, div 1 dress häst, div 2 dress häst och ponny och div 1 hopp ponny! Följ våra ryttare på www.klrk.se!

För övrigt går det framåt med hästköp, jag är ju som bekant riktigt kär i en pålle som jag provridit ett par gånger nu, och besiktning är beställd... Ingen mer info tills tisdag med andra ord, då besiktningen är bokad. HÅLL ALLA TUMMAR, tack!! Då blir jag glad :)

Nu ska jag kolla tv och gå och lägga mig. Man blir sliten av en heldag på tävlingar, jag blir så nervös så att jag skakar, kan nog en stor skara karlskroniter intyga... Dessutom har jag lyckats bränna hela ansiktet, hur tusan gick det till? Jag är illröd och har vita "solglasögon" i ansiktet. Härligt, jag ser helt miffad ut.

Men fortfarande lika glad :D
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Miro

Vårsolen kan vara en förklaring till din bränna!?

PS:Nu håller vi tummarna!



Kram Papps

2010-04-26 @ 09:46:24
Postat av: Tove

Fastnade vi på några bilder? Eller vem höll i kameran egentligen :P

2010-04-26 @ 11:18:03
URL: http://orlandolamiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0