Det finns dåliga kläder med bannemig också tråkigt väder...

Idag är det inte regnigt än så länge, men tusan vad grått och äckligt det är. Dock ska jag inte klaga egentligen, jag är glad att snön är borta! Detta vädret är ungefär lika deprimerande men man kan iallafall gå till bussen utan problem.
Bara för att jag skrev detta ser jag nu hur det SPÖREGNAR utanför fönstret. Vet en liten Lussan, vars halstäcke inte var torrt och vars andra halstäcke är iväg på tvättning, som nu står med bar hals och huttrar. Hon vill nog helst inte vara ute, så jag hoppas att det slutar snart.

Idag ska jag äta lunch med jackis, hans pappa och hans pappas flickvän. Mysigt :) Sen i em ska jag rida och fixa med bullisen.

Just nu är jag jäkligt sugen på att ha en häst hemma som väldigt gärna vill hoppa och tävla. Jag vill hoppestudsa och tävelitävla så att det gör ont i benen. Det är ju så roligt!!! Åååååh.

Påtal om det så var det omg 2 i div 1 för häst igår. Alla i laget var nolla i omhoppningen och gick med förra omgångens vinnare till omhoppning, där vi hade en nolla, en åttafelare och två fyrafelare. I laget red:
Gabriella von Koch på Lucky Duffy som junior: 0-0
Emmy Karlsson på Lucky One: 0-8
Caroline Ohlsson på Hekla: 0-4
Tove Svensson på Orlando: 0-4

Ciaociaociao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0