en lång dag till ända.

Vet inte varför denna dag känt så lång, men det gjorde den :O känns som att det är ages ago sen jag gick upp ur sängen, typ att det var förra veckan. Jaja. Nu är kalaset slut iallafall, tårtan var RIKTIGT god. Mumsetipums, man får passa på när någon fyller år :) Gått en promenad nu efteråt emd Bosse och Magnus, supertrevligt! Man får passa på att prata lite med KM när han äntligen är hemma från estocolmo :) På tal om det är jag sugen på att se sällskapsresan! Alva <3 sällskapsresan!!!! Alla filmerna, så goa!

Imorgon ska jag upp i ottan som vanligt, härliga tider, för att rida och göra iordning både till carlos och bullen. Fast om jag konkurrerar om att gå upp tidigt med Moa så ligger jag nog i lä. Toves bil med en plats reserverad för Moa rullar halv sex från Avfelsgärde. Grattis till bedriften att behöva gå upp halv fem när du inte ens ska tävla :)
Imorgon blir det också Jack-time för mig, superduperultramysigt :) På kvällen kommer kanske KM också, kulkul!

Nu ska jag helt enkelt ta och fixa lite kvällsmat, har tillochmed letat recept på nätet för god kvällsmat, men är för lat och för kräsen för 100 % av recepten. Usch. Får väl bli soppa idag också. Jag tröttnar aldrig, men tänkte att man kanske ska variera smaklökarna lite? Men nu skiter jag i det för det är väl struntsamma iallafall. Mina smaklökar är nog redan förstörda om det är så.

Avslutar med ett otroligt roligt skämt :d
Läs följande mening:

Tre häxor tittar på varsen Swatch-klocka. Vilken häxa tittar på vilken Swatch-klocka?

 Gick det bra?Okej, testa den på engelska:

Three witches watch three swatch-watches. Wich witch watch which Swatch-watch?


HAHA. Fort ska det gå också!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0