Första april..

... Gillar jag inte! Usch. När jag var liten tyckte jag att det var kul och skämtade ikapp med pappa och morfar... Men nu blir jag bara paranoid! Fick för mig att mamma skulle skämta om att något gått snett med försäljningen av Lussan, fick panik! Men nej, jag skäms nu i efterhand, min bästamamma skulle ju aldrig göra det :) Men skämta inte med mig, helt enkelt! Det är budskapet ;)

Igår var Calle halt igen. Bajs. Det kunde man ju hoppas var ett skämt, men nej. Veterinären på tisdag och missar därmed div 1-hoppningen på söndagen. Stackars storasyster och lillebror!!! Vi känner med er. Nu får vi bara hoppas att det inte är något farligt och att de är good to go till den önskade finalen i div 1 den 24-25 april. Håll en tumme för dom tack!

Annars har jag ridit Lussan idag, morgonpasset blev det. Hon var superduktig! Min lilla snuttiplutti. Hon är världens bästa ponny, det kommer hon alltid vara! Tur att man kan fortsätta säga det, nu när jag ska ha häst :P Bullis har även vaccinerad och vi har avmaskningsspruta redo. Hon måste vara färdigfixad med till flytten!

Nu ska jag äta mat och sen ta mig till bussen. Tio i ett är jag på väg till Jämjö för att rida nikos häst Fiffi! Kul!

Ciao guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0