fullt igång trots hästlösheten

Idag gick jag i skolan till tjugo över elva, hade bara bild, vilket var en kanonstart på veckan :) Det tar sig på både bilden och formen må jag säga!
Efter skolan gick jag på stan med Jack och hans storasyster Alicia! jack fick två t-shirts och en jeansskjorta från Carlings av Alicia, superfint! Vi åt på 1344, vegpasta för mig, och tog även en glass på glassiären, bara jag och jack dock :) Jag tog dumle och melon, supermumsigt, och Jack klassiska choklad och jordgubb :) Sen köpte jag faktiskt en bikiniöverdel och ett par apfräsiga skor också, med fransar och tjafs som jag stirrat länge på!! Från H&m, bikini från lindex :) Sen fick jag en stickad tröja, ett linne och en kofta från Jacks familj också, eller det stod en kartong som man fick ta det man ville ur ;) utresning på hög nivå!

Sedan jag kom hem har jag även pluggat superdupermycket kulturhistoria- renässansen. Tänkte göra lite kuhi och lite matte först, men så kände jag att det var mycket bättre att göra klart det, så behöver jag bara kolla litegrann på dagens svar inför provet på fredag. Matten är till tisdag :) Och så har jag börjat på min guantanamouppsats också, duktigt värre tycker jag!

Nu måste jag faktiskt äta och plocka iordning lite grejer inför morgondagen så att jag är all set inför Top Model klockan 20.00!!

Imorgon blir det spännande provridning igen på en liten prickig kille :) Får se hur detta ter sig!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0