Grattis Moa Svea Maria Zalar!

 


På födelsedagen!
Imorgon, den elfte april tvåtusentio så fyller världens gulligaste systeryster 20 år gammal. Jag ska inte bara hålla henne i handen under promenaden till ålderdomshemmet, där gamlingar som Ghandi, Jesus och Tove Svensson redan håller till!
Fina presenter väntar bästeMoa imorgon och även en tripp med mig och mamma till skåneland för hästäventyr.

Idag har jag alltså varit i skåneland en vända redan, i Sveriges sydligaste ställe, och lämnat Lussan. Hon kommer få det så bra där. Två kompisar som bara älskar henne redan, en familj som kommer ta SÅ bra hand om henne, massa hö och kärlek, men också att få vara ifred ibland :P Nej, det känns tungt och konstigt, men jag ångrar mig inte en sekund. All kärlek till henne, men nu är hon inte min längre. Nu är hon deras. Och det kommer bli bra. Jag har bearbetat detta länge och det känns som att jag kan hantera det bra nu och förstår vikten i att häst och ryttare strävar mot samma mål.

Godnatt, och förresten... Glöm inte att säga grattis till karlskronas coolaste, på http://moazalar.blogg.se eller dendär fejjan som alla snackar om...

Lev länge och väl, hallelujah!


Kommentarer
Postat av: Tove

Alva, lova att du tar med ngt gott till ålderdomshemmet när du kommer med Moa ;) Jag kommer vänta på er!!



Förstår att det är svårt med Lussan, men det viktigaste är ju att hon får den kärlek och tid som hon förtjänar, du kommer snart finna en ny stjärna <3

2010-04-10 @ 21:54:00
URL: http://orlandolamiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0