I mitt stall står Fille

och ser söt ut! Lillfille kom igår, och han verkar klara sig bra! Det är mycket nytt, men han verkar vara pigg och glad, han har blivit kär i Scarlet och Leo än så länge, Scarlet är haggranne och Leo boxgranne :) Vi gick en promenad och han var jätteduktig! Imorgon ska jag rida :'d
Det enda problemet verkar vara att han bankar en massa i väggen! Dock tror jag det är för att han vill ha uppmärksamhet av oss och att han slutar när vi går därifrån. Maria och Christian kollar på honom och rapporterar :) Vi tog kvällsfodringen ikväll också så att vi kan se honom även då :)
Tänkte lägga in fina bilder på honom från dagen, men jag hittar inte min kamerasladd :( Får se ifall den kommer fram!

Iallafall, lite fakta om Fille:

Fellino, kallas Fille, född 2000. Skimmel, men snarare appelkastad/gråfläckig-aktig. Han är runt 163 tror vi, och han är ingen biff så men han väger 575 och har hovskägg :D Han har gått 110/120 :)

Hoppas att det fortsätter gå bra nu! :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Efter Feliciano? :)

2010-04-30 @ 10:45:05
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0