lite matt...

efter allt matteplugg! Prov på tisdag!!
Har varit i Råby idag och kollat på tävlingar, och nu kollar jag på inspelade Världscupfinalen!! Har kollat dåligt på finalen, men hejar såklart på RGB och Svante! Min favoritryttare är Cameron Hanley, men gillar också Dennis Lynch, Marcus Ehning, Meredith Michaels och Albert Zoer. Däremot är det en ryska med som jag dessvärre tycker rider helt bedrövligt. Jag tycker att det är bra att inte sitta och fisrida utan att man rider aktivt, men hon svänger och flänger och sliter... Nja, inte min favorit.

Idag blir det mer plugg och så ska jag lägga mig tidigt! Imorgon väntar skola och pique-nique med Jaques!!! Hihi.
Sen ska man ju fundera också, filosofi är min melodi ;)

Hoppsugen för övrigt. Hoppas att det har gått superbra för alla som tävlat idag, vet lite resultat men inte alla.

Nu ska jag äta pizza och kolla in världscupen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0