Måndag

Svarar här på kommentarerna :P
Tove: Ja, jag gjorde verkligen mitt bästa, hoppas att det märks :P jag höll i er videokamera under din ritt och lät christian sköta systemkameran :P så prata med honom! Har ni tittat på filmen än? Tror jag säger saker som "ooooh", "upp!" "braaa" "kom igen" osv ;)
Pappa: JA!

Och på tal om pappas kommentar. Imorgon gäller det! Jag är riktigt nervös! Usch, så nervkittlande med besiktningar, tycker ni inte det? Jag tycker att det är hemskt. Jag vet att alla säger "om den inte går igenom var det inte meningen, ödets nyck" och blablabla. Men fortfarande nervöst! Hoppas hoppas hoppas, håll tummarna så är ni snälla!

Idag har jag gått i skolan som vanligt, och på eftermiddagen nu träffade jag jack ett par timmar, mysigt :) "Förhoppningsvis" sista gången på en vardag ;) Alltså, inte för att jag inte gillar Jacke, utan snarare för att jag har lust att få hem en häst ;) Helst en väldigt speciell gråvit häst!!! Kan inte be er hålla tummarna nog ;)

Imorgon blir det skola ett par timmar på morgonen, sedan har jag fått ledigt för att bege mig till Staffan och Löberöds hästklinik. Skönt att åka till en så bra veterinär som man litar på till hundra procent!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0