mycket som hänt idag också

Dagen har varit fylld med plugg, provridning och lite annat smått och gott.
Provridningen var inte alls på en sådan häst jag annars letar efter, men detta var en som de ville ha ut på foder. Den var bara 6 år gammal, liten bebis, men uppförde sig verkligen som äldre! Den var supersnäll och förlåtande, men väldigt kortgalopperad och mycket ponny, den var bara knappa 160. Dessutom var den prickig!! Häftigt :)
Ska fundera lite på den, absolut.
På torsdag blir det ny provridning, på en som på pappret låter jättebra :)

Imorgon ska jag gå i skolan, städa i stallet och kolla på Camillaträning! Kul :) Ska denna vecka förhoppningsvis hinna med lite pluggeri, eftersom jag har ganska mycket just nu, men tycker att jag kämpar på bra faktiskt!!
Vill gärna träffa min kära pojkvän i helgen också, man saknar ju honom när man inte ses ;)
Men mest sugen är jag såklart på att hitta "MIN" häst. Någon som har just den därute? Det hade varit bra.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0