påskbestyr

Hunnit med litegrann idag också, man får inte ligga på latsidan :)
Red Lussan barbacka, skrittade en runda, med Calle och Moa idag som promenerade :) Mysigt, Lussans rygg är oväntat rund, hon har en rejäl manke som inte ser sådär inbjudande ut, men som känns desto mindre när man sitter uppepå!
Jag och Moa åkte efter stallet till Kallinge för att hämta morbror Magnus vid flyget, kul att träffas igen! Han var pigg och glad, flygturen hade gått bra :)
Alla vi tre åkte sedan och lunchfodrade hästapållarna.
Back in the house again duschade jag och åt mumsiga köttbullar och stuvade makaroner.

Sedan har jag fixat i mitt rum! Pappa har gjort klart i princip allt med sängen nu, den är inte målad än och det är någon bräda kvar, men sen är det all set! Har fixat med förvaringen under idag, och min bokhylla ser numera oroväckande tom ut ;) När allt är klart ska den ut och får aldrig mer komma tillbaka :) Mitt rum kommer se massa större ut! Jättekul! Och skönt att sängen är högre upp :)

Ikväll ska jag vara med Jacke, supermysigt! Annars är det mest planering och städning i detta huset inför påsk/födelsedagsfika imorgon kväll! Moa bakar bullar idag, hon är i någonslags superduktig period :d

Au bientôt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0