Pluggsöndag

Idag blir det ingen provridning :( Så tråkigt! De hade så mycket att göra så igårkväll hörde de av sig för att be oss komma någon annan dag eller så. Synd att det var så sent, för vi hann inte höra av oss till någon annan dåju. Men vi ska ta tag i detta och har åtminstone en provridning bokad till tisdag! Man vill ju komma igång lite nu, det är redan tråkigt att tänka på att man inte kan rida.. Men provridning=hoppning :) Det var längesen! Härligt!

Idag ska jag alltså plugga, iallafall nu på morgonen, ska skriva en uppsats med typ högskoleregler, som Harvardsystemet och så, med samhällsinriktning, Guanatanamobasen för min del :) Hemskt, men spännande och mycket lärorikt! Gillar både svenska och samhäll så det är ganska ultimat!

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, kommit igång mycket bra!

Ska också passa på att tacka alla som varit så stöttande med allt med Lussan. Kom på detta när jag såg Toves snälla kommentar. Alla i stallet har varit jättetrevliga och jag har fått mycket stöd, vilket behövs! Också min söta familj och Jack och vänner har varit supersnälla. Tack alla!

Ha en bra dag!
(Och kom ihåg att komma hit med tårta till Moa, jag gillar tårta jag med ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0