RIDA IMORGON :D

Åhåhåhåh, så kul!!! :d Både mamsen och Mois ska med och även Moa ska rida :) kulkulkul, alva <3 ridning!!

Idag har jag varit mycket effektiv och hunnit med en massa på bilden, ska bara lacka delar av mitt halsband så är det klart sen, smyckena!! Också haft livräddning på simningen, bogserade Carro nästan till döds och skrapade upp knät, samt fick tusentals liter vatten i öronen, näsan och i mina fortfarande irriterade röda ögon :P Härligt!
Träffade sedan Jack och har nu gått en rundis med vovvis, dvs Bossi. Också pluggat franska, vilket är min enda lektion imorgon innan det ska ridas :)

För övrigt kommit på att jag börjat missbruka smajlisar och utropstecken, inte alls min stil, så efter detta inlägg lovar jag att sluta med det, det är riktigt irriterande att läsa.

Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0