skola imorgon

för första gången på ganska länge. Jag tycker verkligen att skolan är kul, viktig och intressant. Har aldrig tidigare varit skoltrött även om det var rätt segt att gå till skolan några gånger på högstadiet... Nu känner jag mest bara jaha. Då börjar skolan igen då. jahajaha. Är så nöjd med mina lärare, klasskompisar och programmet, men jag vill mest rida :P Eller snarare hoppa, eller rida med motivation för hoppning och så, precis som jag klagade igår ;)
Idag skrittade jag för övrigt ut med Christian och Lussan var duktig och snäll :) Snuttepluttan <3

Denna veckan känns det som att jag har mycket att göra:
-Komma igång med provridningar, det vill jag verkligen.
-Förhoppningsvis åka med Lussan på vägarna... Håll en tumme.
-Köpa present till Moa, har en men behöver ytterligare en riktigt bra present. 20 år blir pensionären på söndag!
-Fira Moas födelsedag.
-Fira 7 månader, vilket jag och Jack delat på fredag. Eller fira och fira, träffas iallafall :)

Både gillar att ha mycket att göra och ogillar när jag inte har riktig koll på vad jag faktiskt ska göra...
Men snart känns det bättre, så fort jag fyllt i min kalender är allt bra ;)

Dessa brudar plus Agnes, som av någon anledning inte kom med på kortet, ska det bli mycket trevligt att träffa imorgon. Estetare är hetare!

Snart kommer nog bild på hur mitt rum ser ut nu med :d på beställning!!

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0