Då var tjafset förbi!

Både tjafset i början på gårdagens hoppning, då jag bara förstörde och var spänd och arg. Dert släppte och gick skitbra! Gick även redigt bra för Tove och Miro, Christian och Leo, Fia och Lussan, Elin och Daisy och Titti och Bollan. Tittis fanclub(hon är bäst!) har nu även fångat christian. Fy tusan vad bra det gick för honom!
Och iochmed en bra träning och rekomendation från Titti ska jag starta 80 och 90 cm i helgen på pay&jump!!!
Bara var lugn, stressa henne inte, ha inte spöt i början och bra fart när jag ska hoppa högre, så går det säkert bra (:

Och så var tjafset i skolan förbi också... Skridskorna förbi, matteprovet (tack för hjälpen christian, gick superduperbra!), engelskaarbetet, medeltidsfesten och därmed också kulturhistoriaredovisningen.

Nu ska jag bara plugga franska till provet imorgon, städa upp lite i mitt rum, planera inför helgens bravader samt SOVA! Hostan eskalerar (sällan men extremt kraftiga attacker som lämnar mig röd i hela ansiktet) men snoret är liiiite mindre än tidigare. Varken fryser eller är supertrött heller (:

Imorgon blir det franska då, sen kulturhistoria, och samhäll (få tillbaka prov?) och sen ska jag rida Bullen i snön!
Kvällen blir bio och sen sova hos Jack, det ser jag fram emot (: Min mormor säger att jag är såååå kär i honom, och hon har ju alltid rätt ;) :D Lussan tar jag hand om på eftermiddagen på lördag, samt smörjer och så vidare då. LÄNGTAR EFTER ATT LÅTSASTÄVLA!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: C

"tummen upp" !! =D

2010-02-19 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0