direkt hem från skolan :o

Ja, gud vad konstigt det känns att åka med 4an och inte 3an efter skolan. Vet inte ens hur bussen hem går, däremot kan jag varenda buss som går till stallet ;)
Idag har inte mycket hänt annars, mentorstid, bild och samhäll stod på schemat. Schemat som för övrigt är ändrat igeeeeen, typ hundrade gången. Blir okej nu iallafall.

Nu är det dock eftermiddag och jag ska inte till stallet, vilket känns lustigt och konstigt :P vi ska istället till karlshamn för föreläsning med tobias grönberg om hur maan får hästarna att hålla länge. Det blir nog superduperintressant! Jag har ju faktiskt en 13åring som jag planerar att behålla iallafall några år till, är ju bara 15 själv. Då kan det absolut vara bra att veta hur jag får henne fräsch och fin (: carlos är ju 15 redan nu till och med (:
Det blir matilda, mamma matilda (åsa), tove och moatoa. Bilen knökad alltså!!!

Annars ser veckan ut lite annorlunda än vanligt! Ska rida imorgon som vanligt, och även onsdag (hur jag nu ska få till det med det nya schemat), men torsdag blir det vila och fredag ska faktiskt Moa få rida! Slutar lite senare än vanligt + att Calle är ledsen i benet. Så moa får busa lite (: fredag ska jag också passa på att träffa emmelie och ashi. Lördag rider jag själv, men då är det också UKM på schemat, och på söndag är det alla hjärtans dag så då blir det middag med Jackiprinsen!

Vilket rörigt inlägg :P

Avslutar här iallafall, med att säga åååååååååååååh vad jag längtar tills 5 mars, 14 mars, 28 mars :d clear round, klubbis och lokal tävling då!!!!!!!!! wiihihiihihih!


Ciao, återkommer med recension av grönberg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0