Eventuell/planerad tävlingssäsong :D

Kör den som en lång lista helt enkelt, om inte för er skull så för min ;)
5 mars (v.9) Clear Round hoppning på KLRK
14 mars (v.10) Klubbtävling KLRK
28 mars (v.12) Lokal Olofström (80+90)
2-3-4 april (v.13) Loakl Hästhagen (90+95) eller Lokal Udden
17-18 april (v.15) Lokal Eriksmåla eller Lokal Vimmerby
1-2 maj (v.17) antaligen lokal KLRK, men alternativ är Regional Hultsfred (1 m/1 m)
14-15-16 maj (v.19) Lokal/lokal/regional Udden, rider antagligen regional lördag.

Det är vad jag vill rida än så länge, och så finns det såklart tävlingar mycket längre fram, som Laxacupen i
Mörrum (v.33), Börjes Cup i Tingsryd (v.26), DM i Snapphanarna (v.35) och så (: Men det kan man ju inte riktigt planera nu (:
Jag är bara så himla glad att allt går bra just nu och jag är enormt supertaggad inför tävlingssäsongen!!!

Sen kommer också GBG Horse Show allt närmre, då det finns lite inköp att vänta :d
Vill ha (vill, inget jag bestämt mig för att köpa):
Svart, enkelt schabrak
Pessoabett
Skräddarsydda, måttbeställda stövlar
Ytterligare ett par Kingslandridbyxor, älskar hur dom sitter. Dock bara ifall de finns till mässpris/på rea
kanske, kanske, kanske ett innetäcke med tunn hals. Hon är ju så frusen :P

Allt för idag, supertaggade och glada Alva (och även Lussan som spetsade öronen ett par gånger idag när jag borstade!)
Nu blir det seg, eftersom jag har superlite läxor just nu, och så kommer mamsen hem sent ikväll. Men då sover jag förhoppningsvis (:

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0