jag har bara en liten mening i min hjärna...

... FÅR JAG INTE BÖRJA TÄVLA SNART SÅ DÖR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag blir så himla avundsjuk på alla som får tävla en massa, senaste gången jag tävlade var liksom den 30 maj 2009!

Grejen är ju den att Lussan är på G också, känns som att när Camilla äntligen är tillbaka igen och man fått något pass med henne är jag redo att börja tävla på riktigt. Även fast jag har en Clear Round den 5e och klubbtävling den 14 så får jag ju liksom inte åka iväg eller någonting! MEn det är ju alltid något, jag börjar bli bortskämd innan jag ens fått rida en nästantävling ;)


MER SÅNT! Eller ja, inte min konstiga feja kanske, men domdär blågula rosetterna vill vi gärna ha fler av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0