Lussan myyyyycket duktig idag!

Jag är väldigt väldigt nöjd med hur Lucie uppträdde idag (: lugn, arbetsvillig och mysig (: bra kämpat moatoa som red igår.
Red på ett rakt lite knöligt gummibett och det verkar hon gilla! Hoppas bara att man får rida på det! Ska testa några dagar till och researcha lite, men man får iallafall rida på helt rakt gummibett, vilket enligt typ alla är väldigt milt också och bra för en känslig häst och dåligt för en häst som tar för mycket stöd och blir tung. Så annars får jag väl ta och köpa mig ett helt rakt (: Bara det funkar så!

Ska duscha, äta, släppa in och ta mig till stan idag. UKM i konserthuset, blir nog trevligt.

Från förra vintern. Mycket har ändrats men mycket är också detsamma :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0