men tusan vad jag ryckte upp mig!

Jag gjorde faktiskt allt plugg jag lovade här för ett litet tag sen, och på rekordtid också!
Dessutom råkade jag på facebook se att det är pay&jump i karlshamn  på söndag... jag dreglar! Bara hoppa en liten 80 och en liten 90... Anmälningstiden går ut imorgon... Kanske är jag helt knäpp som vill hundraprocent seriöst :P

Nu ska jag faktiskt äta en kiwi och somna!
Imorgon blir det kanske lite småstuds på hopptiden vi egentligen har för Camilla. Den busen är ju i Thailand :P
Annars smyckesdesign, bild&form (cachering) och svenska (faktiskt inte så kul :S grupparbete. Men teaterläraren och världens bästa Karin Bång kommer på besök och Agnes är i min grupp, så jag dör inte).

Det var bara det jag hade att säga!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0