Mycket det blev att hålla reda på helt plötsligt...

Att få till ridhustiderna på bästa sätt, engelskaplugg, kulturhistoriaplugg, matteplugg, franskaplugg, att bli frisk från min envisa jädra förkylning, nya tider i skolan, skynda för att hinna tillbaka till skolan efter gympan--> skridskor, medeltidsfest och därför vara i skolan hela dagen, sportlov nästa vecka, alla skolgrejer till efter lovet...
Usch. Allt blir så rörigt när man är förkyld och trött och snorig.

Idag ska jag iallafall testa att redovisa kulturhistorian (torsdag), räkna sista biten matte (torsdag) och plugga lite franska (fredag). Sen ska jag försöka duscha idag också.

Annars händer det inget värt att prata om, var knöligt att rida många i halva men Lussan var duktig! Fin häst (:
Har köpt ett mörkrött läppstift och en mysig stor plånbok (100 kr istället för 149 pga liten liten fläck :P).

Jag kan också lägga till att jag varit ovanligt tjurig hela dagen, eftersom min lunch dagen till ära korsades lite av Jacks lunch. Men för en gångs skull var min engelskalärare tidigare och vi hann säga hej och inte mer :/
Sen är jag såklart tävlingssugen som tusan, och trött på allt medlidande jag helt utan skäl får av ett flertal! Ingen närstående dock :P Men ändå, ingen behöver tycka synd om mig för jag älskar min häst och är inte ledsen över hur det går på olika träningar :s konstigt...


Nu får det vara slutsurat för denna gången!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0