Sitter i skolan,

men när den jäkla scannern äntligen fungerar så funkar det såklart inte att lägga över på USB-minnet. Det bara hänger sig, så min stackars formlärare Håkan får slita medans jag skriverpå bloggen lite grann :P inte mer att göra. ska greja i photoshop med ett screentryck (collage).

Slutar tio över fyra, då blir det raka spåret till stallet. Träning för världens goaste markarbetestränare Eva Fredriksson! Hon lånar Camillas tid, eftersom C är på semester i Thailand, den fuskisen.
Jag rider vid 18, med två andra d-ponnyer. Moa och Calle tar över ridhuset med två kompisar klockan 21. Orkar nog inte med torsdagen om jag ska stanna och kolla, så det får jag hoppa över.

Ska bli kul att rida för Eva igen, första gången vi ses nästan sen Lussan blev skadad :O hon är alltid så pigg och glad och ger jättebra råd! Därför ska jag, precis som igår, testa att rida endast på vanlig aachennosgrimma utan snokrem, och tvådelat ponnypelham inklätt i gummi med ludd på kedjan. Jäkla mycket ben behövdes, men motion behöver jag ju ;) träningsvärk i rumpa, rygg och lår idag!!!! Mer lär det bli imorgo, och då väntar gympa. Men Bullen ska bara skrittas (:

Uppdaterar om träningen så fort jag kan. Jag längtar iallafall :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0