sjukaktig men glad ändå (:

Idag ska Moa rida Lussan! Lite nervöst :P hahah. Men kul för dom båda hoppas jag !

Tränade för Leif i onsdags, vilket kan sammanfattas helt enkelt: 1. Han hade tur att jag kunde ta mig ur svårigheter själv. 2. Det funkar riktigt bra för Camilla, och därför ska jag med hundra procents säkerhet fortsätta träna för henne (:

Skrittade sedan igår, då var hon pigg och glad, red för första gången på ett rakt gummibett som hon kändes ganska bra på. Vi får se hur det blir med bett och sånt (:

Lite seg och ont i halsig men glad ändå, ikväll ska jag mysa med emmelie och ashi, färga håret och äta chips. Imorgon ska jag rida pusselussan igen, och gå på UKM på kvällen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0