tjoho!

Vad det gick bra att hoppa Lussan (: efter min lustiga diskussion emd mig själv angående bett beslutade jag mig för att testa att hoppa på pelham, tack vare storasyster som övertygade mig :P Och det gick väldans bra! vet dock inte om det var bettet såklart ;)

red först på två galoppbommar med 12 m emellan, både jag och Tove gick på fyra ;) men hon gick på tre också.
Sen tog vi ett litet räck, 70 cm kanske, ett par gånger från båda hållen, sen 90 från båda hållen, och en gång på 100. Vad hon klippte till!! Kändes faktiskt superbra, som att hon tog tag i det till tusen och tyckte att det var riktigt kul. Pofffff!

Orlando skötte sig också mycket bra, dock lite busig faktiskt ;) men inget dumt (:

Ikväll blir det bara seg, ska lägga mig tidigt tror jag. Kanske teckna, antagligen bojkotta melodiskitfestivalen (trots en bra medverkan i Salem Al-Fakir).

Imorgon massage fölr Bullen och skritt efteråt, lite lagom (på tränsbett då :p). Sedna ska jag umgås med Jack och slutligen soooooova för att orka återvända till skolan på måndag ;)

Här kommer faktiskt teckningen på Agyness Deyn också, jag blev helt okej nöjd med den, eftersom jag faktiskt inte kan förbättra den så mycket nu, den är klar. Även om jag inte tycker att den är superbra så kommer man alltid till en punkt då det bara är klart :p


Har scannat in den och sen mörkat ner den lite, den var typ genomskinlig egentligen :P

jaja.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0