träningen gick prima!

´Både Lussan, jag och Eva var väldigt nöjda med träningen :d Eller ja, Bullen verkade väldigt nöjd iallafall (:
Vi red övningar med bommar på serpentinspåret, medellinjen och volter. Kändes bra, men jag är öm i rygg, rumpa, lår och mage som tusan. Det krävs mycket driv på pelhamet, men Eva trodde att Lussan trivdes väldigt bra! Ska fortsätta exprimentera lite innan jag bestämmer mig, som att rida på vanligt tränsbett några dagar, och fler dagar på pelham!

Nu 21 rider Moa, men jag ska gå och lägga mig! Har ätit lite mat (yoggi och flingor) och gjort hela den muntliga presentationen jag har i franska tills på fredag. Alltså har jag bara glosor i franska kvar imorgon att göra, då Lussan bara ska skrittas lite.

Har även kollat lite bloggar nu ikväll, och jag är inget stort fan av all skitmusik som spelas på Rix FM dygnet runt, men jag ger verkligen en morgonshowsapplåd till alla radiohallåor!!! Rix morgonzoo och Titti och Erik (14-18?!) på eftermiddagarna har jag faktiskt på nästan varje dag, på bussen till/från skolan samt när jag gör mat och hö och så i stallet. Om jag ska vara helt ärlig börjar jag nämligen bara tänka alldeles för mycket när jag är ensam, och när jag tragglat tävlingsplaneringen sjuttiotvåtusen gånger börjar jag tänka en massa annan strunt. Men när jag lyssnar på radion "är jag ju inte ensam" eller hur man ska säga, jag trivs med att höra dom prata hela tiden om en massa saker (: Roger är helt klart min favorit i alla kategorier av radiopratare (utom pappa och Tommy på radiosporten då).

Allt för idag, lite spridda skurar i detta inlägg, men jag är lite seg i huvudet också, inte bara i kroppen ;)

Nattinatti!

Då fick jag bara skritta och trava på rakt spår och Bullens magra rumpa trampade lite lojt ;) Men nu är vi äntligen i full gång igen! "Hon ser glad och fräsch ut" var Evas kommentar, och en frisk och glad häst är väl det bästa man kan få?!!! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0