två om mindre!

Tjosantrosan!! ett om mindre, man behöver inte vara medlem i karlshamn! ett till om mindre, mamma vill åka :d Så nu ska det bara rulla på tillräckligt bra idag, (med tanke på bettet och att leifträningen gick snarare åt helsekotta än superbra. dock har ju varenda camilla gått super, så jag hoppas att det var en tillfällighet förra gången!!!!).

Åh vad jag är glad, som jag tjatat om att få åka iväg och hoppa!
Ikväll anmäler jag mig beroende på kvällens hoppning :d
Och sen får man börja planera vad man ska ha på sig och så :d för bullen ska nog få ha premiär med sina tävlingsgrejer, även om jag kör vanliga ridbyxor! Fast kanske inte när jag tänker på det, har ingen matchande ländtäcke, det ska Moa sy, men hon har inte börjat än.. Hmm! Vi får se hur det blir, nu är jag bara glaaaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0